zondag 24 augustus 2014

Ipad en het plaatsen van fotos

Je wil het niet geloven maar vanochtend had ik een paar dames bij mij in het atelier, en ze hebben mij uitgelegd,Dat je heel gemakkelijk met de ipad zo je blog kunt bewerken. Dus meteen de app geinstalleerd.  Zo dit geeft weer mogelijkheden eenvoudig makkelijk , geen gedoe met een foto maken in mijn computer zetten bewerken en op het blog plaatsen. Het is namelijk ook nog eens zo dat ik niet van een mobiele telefoon houd, Ik heb er natuurlijk wel een maar van de Aldi zo een met een prepay kaart die alleen kan bellen en als je het echt nodig hebt of in het buitenland op een beurs staat totaal onbereikbaar bent  en je niets aan dat ding hebt.

Ik zit nu in mijn atelier de ipad uit te proberen en overweeg om ook een nieuwe telefoon ga kopen ,
Lijkt me leuk dan waag ik weer eens een poging om mijn blog bij te houden en misschien werkt het met telefoon en ipad sneller, dus wie weet.

Mijn voornemen :iedere vrijdag ga ik iets plaatsen of schrijven.

Ben bezig om met verschillende kleuren en alle inkten bij elkaar te gooien door elkaar te gebruiken zodat er verrassende combinaties ontstaan best lastig omdat ik normaal met drie kleuren werk.

Een kleine preview, de rest volgt op de beurs in Zwolle. En vervolgt zijn weg verder naar den Bosch.
Ikzelf ben niet aanwezig maar mijn  team wel en ze hebben laten weten er weer zin in te hebben.

Liefs Judith




Ihr glaubt es nicht, aber heute Vormittag waren ein paar Damen bei mir im Atelier, die mir gezeigt haben, wie einfach man mit dem ipad seinen Blog up to date halten kann. Also gleich die App installiert.  So habe ich die Möglichkeit, meinen Blog schnell und einfach zu bearbeiten, ohne das ganze Drumrum, Fotos machen, auf den Computer übertragen, bearbeiten und schließlich auf meinen Blog setzen. Eigentlich ist es so, daß ich nichts von mobilen Telefonen halte, ich habe zwar eins, von Aldi, mit einer Prepaid Karte, mit dem man nur telefonieren kann. Aber wenn man es wirklich braucht oder im Ausland auf einer Messe steht, geht es nicht und man hat nichts daran.

Ich sitze jetzt in meinem Atelier und probiere mein ipad aus und überlege, ob ich nicht auch ein neues Mobiltelefon kaufen soll.
Das scheint mir eine gute Idee zu sein und ich kann den Versuch unternehmen, meinen Blog auf dem Laufenden zu halten. Vielleicht geht es mit Telefon oder ipad schneller, also, wer weiß.

Mein Plan: jeden Freitag etwas auf meinem Blog zu veröffentlichen.

Ich bin dabei, alle möglichen Farben miteinander zu gebrauchen damit überraschende Kombinationen zustande kommen. Das ist nicht einfach für mich, da ich normal nur mit drei Farben arbeite.

Ein kleiner Preview, der Rest folgt auf der Messe in Zwolle.
Und danach geht es weiter nach Den Bosch.
Ich selbst bin nicht dort aber mein Team und sie lassen euch wissen, daß sie sich darauf freuen.

Alles Liebe Judith






Frisse kleuren   


Zo ben ik aan het werk lekker veel rommel, wat trouwens handig is het witte palet heb ik bij de action gekocht ideaal om te gebruiken voor je refillers..

Fijn weekend.