donderdag 29 november 2007

Flowers say hello from the Heart



Kaarten gemaakt met scrapbookpapier en stempels. De knopen haalde ik uit een grote doos bij de kringloop vandaan. En ze komen altijd van pas. Eigenlijk zijn ze heel eenvoudig te maken. Vaak gaat het om de kleurencombinaties.

Kleine stukjes zijn vaak al mooi. Maak van restjes leuke kleine kaartjes

Soms kunnen foto's zo mooi zijn dit blad met druppels ben ik helemaal gek van. De tekst schreef ik zelf en printen ik op de computer. De tekst onderaan heb ik ook geprint en daarna opgeplakt.

Uit het scrappapier heb ik een kader gehaald waarna ik de de tekst erachter heb geplakt met foam tape. Je krijgt een leuk diepte effect. En wat dacht je ervan om alles in te lijsten??? Ik heb er nog geen tijd voor gehad.



Gebruikte materialen:

Scenic route papier
Stempels heroarts flowers say hello.
Bruine inkt.
Bazzill groen papier.
De blauwe krul etc heb ik uit het papier geknipt.

Zo zie je met weinig materialen kun je hele leuken dingen doen.

krijg je zin om aan de slag te gaan je kun je een kijkje nemen in onze shop.