donderdag 29 november 2007

Bloemenmapjes

Mapjes met twee kaarten met bestempelde enveloppen.








Mapje gemaakt uit een a4 creme van papicolor. Dit mapje heb ik voorzien van
2 kaarten met bestempelde enveloppen.










De binnenkant heb ik niet bestempeld. Alles heb ik hier gestempeld met versamark , goudpoeder gebruikt verwarmt met de heattool.Daarna is alles ingekleurd met zigart stiften
Zo kun je natuurlijk de mapjes in allerlei kleuren maken









De bloemenstempel van heroarts H4324 doodle daisy heb ik hier gestempeld en geƫmbossed.
met goudpoeder. Daarna heb ik de bloem losgeknipt en de stukje verwerkt op de achterkant van het mapje. En ook op de kaart.
Tekststempel langs de rug gestempeld met zwart





Gebruikte Materialen:
Zigart stiften nr:
Hero arts stempel H4323 Doodle Bloem
Hero arts stempelset: LL174 Sweet en Simple Patterns
Hero arts stempel met tekstjes.
Heattool
Goudembossingpoeder.
Naar de webshop klik hier