woensdag 25 maart 2009

Different Colors

Inmiddels heb ik prachtige nieuwe stempels in het assortiment van dit merk.
Kijk hieronder om de voorbeelden te bekijken.
Gewoon op wit papier stempelde ik met artprint brown van memories. Dit is trouwens mijn favoriete inkt en ik moet zeggen dat ik daar bijna alles mee stempel. Heel af en toe pak ik er een kleurtje bij . In dit geval moss green colorbox cat's eyes. Eigenlijk is dit kaartje en het onderste in 5 minuten klaar. Ik stempelde op papicolor creme papier op de gladde kant. En hier heb ik eigenlijk gewoon een aantal stempels door elkaar gezet. En het resultaat is mooi.

In plaats van groen kun je natuurlijk allerlei andere kleuren gebruiken. Gaan we meer naar de zomer dan is oranje en rood ook leuk of richting herfst.....
Mocht je het wit te saai vinden voor de sterkte stempel dan kun je ook op scrappapier stempelen . zie hierboven het blauwe.

Labels: Hier ook weer stempels gebruikt van Different Colors Inkt: artprintbrown memories
en colorbox moss green cats eye.
Deze labels vond ik zelf zo leuk. En de tekst zo mooi je kunt hem eigenlijk overal voor gebruiken.
iemand die gaat scheiden, een overlijden, bij ziekte, iemand die niet meer beter wordt.

Bij dit kaartje is de er gestempeld met bruine inkt op een blauw scrappapier. Daarna alles uitgesneden en er een randje bruin papicolor onder geplakt. De kaart is van bruin kraftpapier.
en daarop is het vierkantje met de tekst geplakt.
Dit zijn de gebruikte stempels: