donderdag 7 februari 2008

Special moments are always remembered

I
Een kadodoosje met bijpassend kaartje. Ik ben eigenlijk gek op mooie mapjes , doosje met bijpassende kaartjes. Deze kaartjes zijn 10 x 10 cm een leuk formaat wat ook weer zo gemaakt is. en ze passen in het doosje. Altijd handig om hiervan wat op voorraad te hebben.
Eigenlijk doen de juiste kleurcombinaties al heel veel. Hier heb ik gestempeld met clear versamark op gekleurd papicolor papier.Daar alles bestrooid met goudpoeder en met de embossingfohn verwarmd. Ik gebruik bakjes van de chinees waar ik het embossingpoeder in doe.Met een eierlepeltje strooi ik het embossingpoeder op de afbeelding en je kan het overige poeder ook weer makelijk terug doen in het bakje. Zo heb ik per kleur/soort poeder een bakje.
De gebruikte stempel Dot flourish zie hieronder heb ik in het bovenste plaatje gewoon twee keer gestempeld tegen elkaar aan op gekleurd papier en toen uitgeknipt.Je hebt zo een mooi ornament. De special moments stempel heb ik opdezelfde manier verwerkt en toen uitgeknipt.
Gebruikte materialen:
Stempels Hero arts: C4781 Dot Flourish bestellen
De stempel special moments is helaas niet meer te bestellen. Maar je kunt natuurlijk elke tekststempel gebruiken.
Coluzzle mal:pv 44 bestellen
Papicolor nrs: 13 en 14 bestellen
Scrapbookpapier:scenicroutepaper nr sr822 bestellen

Deze coluzzle mal gebruikte ik voor het doosje. Het leuke is dat je er 4 verschillende maten doosjes uit kunt halen.En het grootste formaat past precies op een a4